Инструменти за социални мрежи. Маркетинг в епохата на Web 2.0

Инструменти за социални мрежи

14,00 лв.
С вкл. данък

Инструменти за социалните мрежи.

Маркетинг в епохата на Web 2.0

Автор: Жюстин Томс; Камелия Георгиева
Брой страници: 434
Корици: меки
Размери: 23.15.5 см


 

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.

Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.

 

Интересувате се от онлайн маркетинг? Препоръчваме книгите:
"Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката"
"В крак с онлайн маркетинга"

9789542810049
Нов