Учебник по Домашен бит и техника за 4. клас

Учебник по Домашен бит и техника за 4. клас

11,25 лв.
С вкл. данък

Учебник по Домашен бит и техника за 4. клас

Автор: Тодорка Николова, Силвия Гърневска, Светла Ананиева, Валентин Ананиев
Брой страници: 54
Корици: мека
Размери: 20.50х28.80 см
Тегло: 122 гр

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

Цел на обучението по предмета “Домашен бит и техника” в четвърти клас е постигане на очакваните резултати по всички стандарти за учебно съдържание в културно-образователната област “Бит и технологии”, предвидени за началния етап на основната образователна степен.

Настоящият учебник е разработен в съответствие с учебната програма и се отличава с голямо разнообразие от теми, проблеми и дейности, които доразвиват придобитите в трети клас знания, умения и отношения. Това дава възможност учебникът да се използва и в часовете по ЗИП и СИП по предмета, както и за самостоятелна работа у дома.

Предвидените изделия - украси, макети, модели, играчки, са съобразени по вид и сложност с интересите и възможностите на учениците от четвърти клас и се изработват бързо и лесно от включените богати приложения от хартия, картон, подръчни и достъпни материали.

Книгата за учителя подпомага педагогическата работа и заедно с учебника представляват единен комплекс от учебно-дидактически средства, съответстващи на нормативните документи в образо-ванието.

Учебникът съдържа 32 теми в съответствие с броя на учебните часове, предвидени в плана за четвърти клас. Темите са подредени така, че да съответстват на годишните сезони, традиционните празници, на осъществяването на вътрешнопредметните и междупредметните връзки. Този ред не е задължителен и може да бъде променен по преценка на учителя. Всички теми имат единна структура, която включва: наименование на темата, фотография на изделието, необходимите материали и инструменти, информационно-дискусионна част, опитно-изследователска част, информационно-технологична част, графичен технологичен план (графично изобразена технология), практическа задача и задача за работа в екип, тестване, оценяване и коригиране на изделието. Отделните структурни елементи са откроени цветово, обозначени са с подходящи знаци, където е необходимо, са придружени от обяснителни текстове, въпроси и препратки към литературни източници. В средата на книжното тяло са включени номерирани приложения от хартия и картон.

Усвояването на учебното съдържание се постига чрез съчетаване на репродуктивни и продуктивни дейности. Новите понятия се усвояват на практическа основа, без определения, а чрез премери, описания и сравнения. Включените текстове с интересна и занимателна информация, полезни съвети и решения на различни проблемни ситуации дават възможност за намаляване на непосредствената помощ на учителя и увеличаване на относителната самостоятелност на учениците. Те вече сами разпознават и разчитат разгъвките от приложенията, опитват се да скицират, дочертават и разчертават отделни елементи, да тестват, оценяват и правят корекции в изработените модели. Чрез дейности като проучване, наблюдение, събиране на данни, проектиране, извършване на опити и тестване на модели са създадени условия за учене чрез откриване или решаване на проблеми. Предвидени са дейности и са предложени варианти за организиране на работа в екип и стимулиране стремежа на децата за изява и самоутвърждаване.

Настоящото издание е одобрено от МОМН и е съвместимо с учебната програма за 2013/2014 г.

Информационен лист

Страници
54
Нов