Маркетингово позициониране

Маркетингово позициониране

15,00 лв.
С вкл. данък

Маркетингово позициониране

Автор: Станимир Андонов
Година на издаване: 2014
Брой страници: 268
Корици: меки
Размери: 14х22 см
  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

Анотация:

"Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби."

проф. д-р Веселин Благоев, автор на първата 
българска книга по маркетинг, издадена през 1988 г.

 

"Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Научната зрелост и младежката дързост на книгата ни убеждават: позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Резултатът е недвусмислен: младият наш учен – и успешен практик – отправя истинско предизвикателство към световната маркетингова теория!"

проф. д-р Боян Дуранкев,
УНСС

 

"Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма."

доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в 
сп.„Мениджър“ и преподавател в Датски колеж в София

 

"Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. „Маркетинговото позициониране“ описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин именно този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки.  Това е книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!"

Николай Неделчев, Изпълнителен директор 
на Publicis Groupe Bulgaria

9786191525072
Нов