Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Автор: Дрейтън Бърд
Година на издаване: 2012
Брой страници: 552
Корици: меки
Размери: 16.5х23.5 см
Описание
Дълги години тази книга е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите.
Сред засегнатите теми са:
какво е директният маркетинг
интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила
как да спечелите и запазите клиенти
уникалните предимства на тестването и измерването
какво се продава, какво не – и защо
как да си поставите цели, да ги постигнете и да измерите резултатите
значението на дигиталния маркетинг и как успешно да се възползвате от него
Независимо дали сте студент, предприемач или управител, дали планирате, осъществявате или оценявате рекламни кампании; независимо дали продавате на клиенти или на други компании; независимо колко прост или сложен е продуктът или услугата ви – тук попадате на златна мина от практични идеи. Всички те са лесни за разбиране и осъществяване – и всички се основават на личен опит, не на теория.
Сертифицираният институт по маркетинг във Великобритания посочва Дрейтън Бърд като “един от петдесетте специалисти в света, които задават посоката на развитие на съвременния маркетинг”. Campaign определя влиянието му върху директния маркетинг като “ненадминато досега, а може би и завинаги”. Като международно признат оратор, авторът е забавлявал и обучавал аудитории в над 40 държави. Дрейтън Бърд консултира и помага във всякакви маркетинг дейности на големи и малки клиенти по цял свят.
"Дрейтън Бърд знае повече за директния маркетинг отколкото всеки друг човек на света. Тази книга е чисто злато." - Дейвид Огилви
"Изградих бизнеса си с помощта на тази книга – вече години наред непрекъснато се връщам към нея. Дрейтън Бърд винаги насочва в правилната посока." - Андрю Търнър, Central Trust
"Ако можете да отделите време само за една-единствена книга по директен маркетинг, то това е тя. Изпросете си я, вземете я назаем, откраднете я!" Робърт Хелър, Management Today
"За стратегията се пише и говори постоянно. Моята простичка стратегия би била да си купя тази книга, да следвам съветите на Бърд и в процеса да си спечеля предимство на пазара." - Бари Дженър, Gallaher