Политически маркетинг - теория и практика

Политически маркетинг - теория и практика

16,00 лв.
С вкл. данък

Политически маркетинг - теория и практика

Автор: Доц. Татяна Буруджиева, доц. Лиляна Канева
Година на издаване: 2010
Корици: меки
Размери: 16.5х23 см

Описание

В книгата са събрани много исторически факти, много теоретични постулати, дефиниции и разработки, но най-важното е, че в нея има много конкретен практически опит от реалното правене на политика и примери за успешни и не дотам успешни дейности на политическия маркетинг.

Тези страници със сигурност ще са полезни на стотици специалисти, които искат да се усъвършенстват в приложното правене на публични политики или да подобрят участието си в политическия процес. Убедени сме, че книгата, която държите в ръцете си, ще увеличи знания ви за онова охулвано, но толкова необходимо и незаменимо нещо, което държи в цялост съвместното ни живеене на Земята - политиката.

Информация за продукта

9789542801146

Специфични справки

Нов

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация