• Нов
  • Нов

Защо купуваме? Науката за пазаруването

23,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Пако Ъндърхил

Издателство: Locus

Година на издаване: 2022 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 375

Тегло: 200 гр.

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

  • Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
  • Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
  • Как работещите жени довеждат до промяна в подредбата на артикулите;
  • Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.

Пако Ъндърхил е създател и президент на нюйоркската агенция за поведенчески изследвания и пазарни консултации Envirosell. „Защо купуваме“ е публикувана на 33 езика и до ден днешен се смята за най-продаваното издание в областта на ритейла. През годините Пако Ъндърхил е консултирал компании като Coca Cola, Nokia, HP, Microsoft, Adidas, McDonalds, Estee Lauder, както и собственици на търговски комплекси в редица държави по света. Пако Ъндърхил е един от големите световни експерти по пазарно поведение, даващ иновативни решения на проблеми, свързани с мърчандайзинга, организацията и дизайна на търговските обекти, търговските операции и интегрираните комуникации.

9789547833241

Информационен лист

Височина
20 см.
Ширина
13 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
200 гр.