- Нов
Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Защо купуваме? Науката за пазаруването
Автор: Пако Ъндърхил
Издателство: Locus
Година на издаване: 2022 г.
Издание: меки корици
Брой страници: 375
Тегло: 200 гр.
Сигурност на личните данни на физически лица
Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.
Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:
- Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
- Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
- Как работещите жени довеждат до промяна в подредбата на артикулите;
- Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
Пако Ъндърхил е създател и президент на нюйоркската агенция за поведенчески изследвания и пазарни консултации Envirosell. „Защо купуваме“ е публикувана на 33 езика и до ден днешен се смята за най-продаваното издание в областта на ритейла. През годините Пако Ъндърхил е консултирал компании като Coca Cola, Nokia, HP, Microsoft, Adidas, McDonalds, Estee Lauder, както и собственици на търговски комплекси в редица държави по света. Пако Ъндърхил е един от големите световни експерти по пазарно поведение, даващ иновативни решения на проблеми, свързани с мърчандайзинга, организацията и дизайна на търговските обекти, търговските операции и интегрираните комуникации.