Произход на търговските марки

Произход на търговските марки

16,00 лв.
С вкл. данък

Произход на търговските марки

Открийте природните закони на Продуктовата иновация и Бизнес оцеляването

Автор: Ал Рийс, Лаура Рийс
Година на издаване: 2006
Брой страници: 300
Корици: твърди
Размери: 15х22 см

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

В увлекателната си книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие - за постигане на бизнес успех.

Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.

От книгата ще се научите:
да разделяте и владеете
да използвате дивергенцията
да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
да впрягате силата на подкастрянето

 

За търговските марки и успешен брандинд, препоръчваме:
"Приключението “Старбъкс”"
"Университетът Тръмп: Брандинг 101"
"Потребителското поведение"

Класика и стил
9789543270262
Нов