Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Нечестното предимство
Автор: Аш Али, Хасан Куба
Издателство: AMG Publishing
Година на издаване: 2023 г.
Издание: меки корици
Брой страници: 316
Тегло: 300 гр.
Описание
В света на бизнеса шансът не е на ваша страна. Стартъпите имат лошия навик да се провалят, понякога по доста зрелищен начин. Не бихте искали да сте сред тези 90% провали, нали?
Посланията, че талантливите и трудолюбиви хора неизбежно се издигат над сивата маса и жънат плодовете на успеха, изникнали в резултат на пролетите кръв, пот и сълзи, могат да бъдат подвеждащи. Упоритата работа не е достатъчна. И ако погледнете тези на върха, разбирате, че зад всяка успешна история стои нечестно предимство. Но това не означава само богатството на вашите родители или кого познавате.
Нечестното предимство е фундаментално надмощие над конкуренцията. То не се съдържа в знанието как да прецакате системата, а в умението да извлечете максимална полза от нея. Да работите не повече, а по-умно.
Вие вече притежавате тези предимства.
Само трябва да разберете кои са те.
Благодарение на повече от две десетилетия практически опит Аш Али и Хасан Куба изследват значението на парите, интелигентността, прозренията, местоположението, късмета, образованието, експертните познания и статуса. От Snapchat до Spanx, от Опра до Илън Мъск, нечестните предимства са предначертали пътя на някои от най-успешните марки и имена в света.
Тази новаторска книга е предназначена за всеки, който иска да поеме по пътя на предприемача, или вече е на него, но се бори с първоначалните предизвикателства. Авторите разкриват митовете зад успеха на стартиращите компании, осветяват истинските действащи сили и показват как да идентифицирате собствените си нечестни предимства и да ги приложите към всеки проект.
Каква умело написана и провокираща мислите книга!
Задължителна за всеки предприемач, без значение в кой етап от пътя си се намира.
– Байрън Коул
Аш Али и Хасан Куба са стартъп предприемачи. Аш пропуска университета, за да преследва страстта си, като става сериен технологичен предприемач и заема поста на първия маркетингов директор на Just Eat (една от първите британски компании еднорози, понастоящем оценена на повече от 5 милиарда паунда). Хасан създава успешен стартъп от дивана вкъщи с помощта на само един онлайн курс и желанието да заобиколи изтощителното и бавно катерене нагоре по йерархичната корпоративна стълбица. И двамата са били говорители в TEDx, съветвали са и са наставлявали стотици стартъпи по целия свят, като са страстни привърженици на разпространяването на осведомеността относно възможностите на предприемачеството.