Нечестното предимство

19,95 лв.
С вкл. данък

Автор: Аш Али,  Хасан Куба

Издателство: AMG Publishing

Година на издаване: 2023 г.

Издание: меки корици 

Брой страници: 316

Тегло: 300 гр.

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

В света на бизнеса шансът не е на ваша страна. Стартъпите имат лошия навик да се провалят, понякога по доста зрелищен начин. Не бихте искали да сте сред тези 90% провали, нали?

Посланията, че талантливите и трудолюбиви хора неизбежно се издигат над сивата маса и жънат плодовете на успеха, изникнали в резултат на пролетите кръв, пот и сълзи, могат да бъдат подвеждащи. Упоритата работа не е достатъчна. И ако погледнете тези на върха, разбирате, че зад всяка успешна история стои нечестно предимство. Но това не означава само богатството на вашите родители или кого познавате.

Нечестното предимство е фундаментално надмощие над конкуренцията. То не се съдържа в знанието как да прецакате системата, а в умението да извлечете максимална полза от нея. Да работите не повече, а по-умно.

Вие вече притежавате тези предимства.

Само трябва да разберете кои са те.

Благодарение на повече от две десетилетия практически опит Аш Али и Хасан Куба изследват значението на парите, интелигентността, прозренията, местоположението, късмета, образованието, експертните познания и статуса. От Snapchat до Spanx, от Опра до Илън Мъск, нечестните предимства са предначертали пътя на някои от най-успешните марки и имена в света.

Тази новаторска книга е предназначена за всеки, който иска да поеме по пътя на предприемача, или вече е на него, но се бори с първоначалните предизвикателства. Авторите разкриват митовете зад успеха на стартиращите компании, осветяват истинските действащи сили и показват как да идентифицирате собствените си нечестни предимства и да ги приложите към всеки проект.

Каква умело написана и провокираща мислите книга!

Задължителна за всеки предприемач, без значение в кой етап от пътя си се намира.

– Байрън Коул

Аш Али и Хасан Куба са стартъп предприемачи. Аш пропуска университета, за да преследва страстта си, като става сериен технологичен предприемач и заема поста на първия маркетингов директор на Just Eat (една от първите британски компании еднорози, понастоящем оценена на повече от 5 милиарда паунда). Хасан създава успешен стартъп от дивана вкъщи с помощта на само един онлайн курс и желанието да заобиколи изтощителното и бавно катерене нагоре по йерархичната корпоративна стълбица. И двамата са били говорители в TEDx, съветвали са и са наставлявали стотици стартъпи по целия свят, като са страстни привърженици на разпространяването на осведомеността относно възможностите на предприемачеството.

9786197494631

Информационен лист

Височина
21 см.
Ширина
14,5 см.
Дебелина
1,5 см.
Тегло
300 гр.