Мобилният потребител

32,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Димитър Трендафилов

Издателство: Нов български университет

Година на издаване: 2023 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 279

Тегло: 546 гр.

Описание

Настоящата книга е опит да се проследят и анализират различните измерения на съвременната потребителска подвижност. В нея се застъпва разбирането, че правенето на маркетинг и поддържането на стабилни търговски марки в дигиталната епоха е достигнало качествено по-високо ниво. Мобилността на съвременния потребител е пътешествие във времето и пространството, непознато в историята досега: „близко“ до нас е вече практически всичко; продаването се е превърнало в процес на ангажиране и споделяне; търговските марки се оказват това, което потребителите правят със и за тях; а дизайнът във всичките му проявления, както и технологизирането на простичките взаимодействия между клиенти и компании са станали ключови „места“ за създаване и повишаване на стойност и за двете страни.

Информация за продукта

9786192331535

Информационен лист

Височина
23 см.
Ширина
15 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
546 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация