Бизнес отвъд ограниченията

Бизнес отвъд ограниченията

18,00 лв.
С вкл. данък

Бизнес отвъд ограниченията

Автор: Ричард Брансън
Година на издаване: 2010
Брой страници: 420
Корици: меки
Размери: 14.4х21 см
Тегло: 771 грама

  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

Книгата е с предговор на Ричард Брансън по повод предизвикателствата пред бизнеса в условията на глобална финансова криза.


„Бизнес отвъд ограниченията“ е първата книга на ексцентричния собственик на Върджин – Ричард Брансън, посветена изцяло на бизнеса. В нея е събран повече от 40-годишен опит в създаването на успешни компании, управление на служители, изграждане на печеливша марка за „начин на живот“, защита срещу кризи и извличане на поуки от неуспехите. Всичко това разказано в типичния за Брансън начин – като съчетава полезното с приятното, работата със забавлението, без правила и наставления, а непринудено, под формата на приятелски разговор, украсен с колоритни истории и чувство за хумор.

Какви качества трябва да притежава човек, за да бъде нает на работа във Върджин?
Как Брансън и екипите му се справят с кризите?
На какви условия трябва да отговаря една фирма, за да проявява гъвкавост на пазара?
Как се започва бизнес в един напълно непознат бранш?
Как се създава уважавана от потребителите марка?
Кои са предприемачите, на които Брансън се възхищава?

Освен отговорите на всички тези въпроси, ще научите още за едни от най-големите постижения на Върджин например скоростното развитие на компанията за мобилни комуникации Върджин Мобайл. Ще се запознаете с поуките от навлизането на Върджин на пазара с безалкохолни напитки и войната в Кока-Кола. Ще се удивите от амбициозните планове на Върджин Галактик за космически туризъм и подпомагане на изследователската дейност в Космоса. И ще осъзнаете колко важно е за един предприемач непрекъснато да предизвиква себе си и да мисли мащабно. Защото Брансън показва на практика как бизнесът може да се съчетае с най-належащите проблеми на човечеството – опазването на околната среда, овладяването на климатичните промени, бедността и СПИН.

9789549696219
Нов