Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Изкуството на убеждаването
Изкуството на убеждаването
Автор: Джеймс Борг
Година на издаване: 2012
Брой страници: 296
Корици: меки
Сигурност на личните данни на физически лица
Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.
Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок
Кой от нас не е мечтал да е способен да убеждава другите за каквото пожелае, когато пожелае?
Всички ние познаваме изключително убедителни хора. Те успяват винаги с лекота да спечелят доверието ни, интереса ни, подкрепата ни.
Каква е тяхната тайна? Дали нямат тази дарба по рождение? Или всичко е една илюзия?
Не – това е изкуството да убеждаваме, а именно деликатна смес от психология, техники и поведение, които лесно можем да усвоим. Изкуството да убеждаваме другите се основава на много години поведенчески анализ на личности, особено надарени в тази област. Джеймс Борг ни разкрива формулата, позволяваща на всеки да придобие и да усъвършенства изкуството да убеждава. Той ни поднася едно върховно средство, което ще ни позволи да преуспеете както в служебната кариера, така и в живота.
Джеймс Борг е практикуващ психолог на работното място и бизнес консултант в областта на междуличностните умения и мениджмънта. Кариерата му обхваща реклама, продажби, маркетинг, журналистика, психология на работното място. Завършил е икономика в London School of Economics (LSE), а докторатът му е в областта на психологията. Като консултант към „Психологията отива на работа” (Psychology Goes to Work), Джеймс Борг дава съвети в областта на маркетинга и как се прилага психологията на работното място. Автор е също така на бестселърите „Езикът на тялото” и „Силата на ума”, преведени в повечето страни на света.