Влиянието. Психология на убеждаването

Влиянието. Психология на убеждаването

22,00 лв.
С вкл. данък

Влиянието. Психология на убеждаването

Автор: Робърт Чалдини
Година на издаване: 2005
Брой страници: 506
Корици: меки
Размери: 13х21 см
  Политика за сигурност

Сигурност на личните данни на физически лица

  Безплатна доставка

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.

  Политика на връщане

Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок

Анотация:

Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението на нейния успех следва да се търси другаде - в огромната практическа значимост на разкритите в нея принципи (затова и въз основа на нея са написани десетки други книги).

Всеки ден всеки от нас е в ролята на убеждаващ някого да вземе някакво решение (в личния живот или в професионалната си дейност) или сам е подложен на опити да му бъде оказано влияние - атакуват ни не само с телевизионни реклами или презентации в дома ни, ами буквално на всеки ъгъл някой невинно ни подава листче, картичка и се стреми да облекчи портфейла ни. Хората, които го правят, може и да не са чели точно тази книга, но са обучени да използват описаните в нея механизми. Жертвите им обаче обикновено не само не ги знаят, но дори и не ги подозират. Затова авторът непрекъснато ни учи как да се защитаваме от тези манипулации.

Разбира се, милионният ѝ тираж не се дължи само на това - тя може да се ползва и като настолна книга от използващите чуждите несъзнавани реакции за свои цели, с подробно описаните в нея шест основни механизма, които карат човека да действа като автомат, без да мисли.

Оттук и огромната ѝ значимост за бизнеса - навсякъде където трябва да се продават стоки или застраховки, да се убеждават клиенти, да се водят преговори, да се разработват рекламни или PR-кампании, маркетингови стратегии и т. н.

Не на последно място тя си остава и най-важната книга по психология на убеждаването, съответно едно от най-добрите учебни помагала (с петнайсет преиздания) по социална психология, конфликтология и мениджмънт.

9543211515
Нов