Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Маркетинг и реклама
Маркетинг и реклама
Автор: Николай Щерев
Брой страници: 188
Корици: меки
Размери: 16.50х21.10 см
Тегло: 203 гр
Сигурност на личните данни на физически лица
Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.
Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок
Представям Ви един материал чрез който ще можете да отговорите на въпроси, често задавани след провал на дадено бизнес начинание!
Тук ще разберете:
* Какво е маркетингът и как той прави бизнеса по-добър?
* Къде е ролята на потребителя в дейността на едно предприятие?
* Какво търси потребителят и как предприятието може да му го достави по най-бързия и удобен начин?
* Как може да се въздейства върху потребителя - с натиск или убеждение?
* Кое отличава рекламата от другите маркетингови инструменти?
Учебникът "Маркетинг и реклама" е написан според традиционните разбирания за маркетинга, като теория и практическо приложение. В същото време той е съобразен с ценностите за свободна инициатива и е насочен към развитие и предприемачески и лидерски качества у младите.
Съдържание:
Въведение в Маркетинга
Основни направления на Маркетинга
Маркетингово проучване
Стокова политика и конкурентоспособност на стоката
Концепцията "Жизнен цикъл на продукта"
Разработване на стратегията за нови продукти
Ценова политика
Ценообразуване в реални условия
Дистрибуционна политика
Насърчаване на продажбите и личните продажби
Същност на рекламата
Разработване на стратегия за рекламна комуникация
Връзки с обществеността
Интернет-маркетинг