Английско-български речник по маркетинг

Английско-български речник по маркетинг

Английско-български речник по маркетинг

Categories:

Описание

Английско-български речник по маркетинг

Питър Колин

Изданието съдържа повече от 12 000 термини и ключови фрази от сферата на маркетинга и рекламата, организирани азбучно. Речникът е следствие на продължителна и задълбочена работа на три от водещите издателства в България - "Труд", "Прозорец" и "Тракия-М", както и на широк екип от преводачи, редактори и консултанти. Българското издание е създадено върху основата на популярната в Европа и в цял свят серия специализирани речници на Peter Collin. Достоверно е възпроизведен английският оригинал. Към всяка статия са включени множество ключови фрази и техния аналог на български език. Речникът е предназначен за широк кръг специалисти, студенти, преподаватели, търговци, професионални преводачи и за всички, които използват английския език.

Информация за продукта

9545284196

Информационен лист

Височина
210
Ширина
140
Тегло
0.5
Страници
408
Корица
Мека

Специфични справки

Нов

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Нов акаунт-регистрация