- Нов
Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Умните жени на бизнеса
Автор: Антония Майнерс, Клаудия Ланфранкони
Издателство: Ейч Ем Ар Логос
Година на издаване: 2022 г.
Издание: меки корици
Брой страници: 272
Тегло: 360 гр.
Сигурност на личните данни на физически лица
Безплатна доставка при поръчки над 100 лв.
Всеки артикул може да бъде върне в 14 дневен срок
Завладяващите истории на едни от най-успешните бизнесдами в света
Когато шампанското все още не се леело така фриволно и роклите не оставяли място за дишане; добрите кремове били достъпни само за изискани дами и ски панталоните не били нито практични, нито красиви; а думата „дизайн“ все още не била измислена, умните жени се заемат с възхитителна решителност да разработят продукти, които не само поразяват със своята иновативност и финес, но определено изпреварват и времето си.
Със своите маркетингови концепции, продажбени стратегии и управленски решения те стават пионери на това, което днес наричаме брандинг, хоумшопинг или франчайзинг.
Те започват първоначално с дребни пари назаем или благодарение само на причудливата си креативност и маневреност. Докато в края на живота си повечето от тях притежават бизнес империи от световен мащаб, които и до днес продължават да бъдат успешни - Chanel, Prada, Tupperware, Estée Lauder и много други.
В книгата „Умните жени на бизнеса“ авторките Клаудия Ланфранкони и Антония Майнерс с фин усет и увлекателност представят 21 жени, чиито житейски истории ще ви дадат кураж да дадете път и на собствените си идеи и да ги подарите на света, както го направиха те.
Някои от тях са добре известни, други са дълбоко забравени. Като дълбоко погребаното име на Марта Матилда Харпър – създателката на първата франчайз система в света. Или жената, направила революция в света на красотата Хелена Рубинщайн и завладяла целия свят със своите 12 бурканчета с крем.