Емоцията на марката. Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE

28,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Грег Хофман

Издателство: Локус Пъблишинг

Година на издаване: 2023 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 344

Тегло: 435 гр.

Описание

Когато Грег Хофман се присъединява към Nike като стажант по графичен дизайн, няма никаква представа, че ще се озове в позицията на възможно най-старшия маркетинг мениджър на най-прочутата марка в света. През следващите двайсет и седем години Хофман участва в някои от най-емблематичните рекламни кампании в историята, от „Find your greatness” („Открий своето величие“) по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. до „Risk everything” („Рискувай всичко“) от Световното първенство по футбол през 2014 г. Работата му го отвежда от централния офис на Nike в Орегон до стадиони, кортове и игрища по цял свят. В крайна сметка той е назначен за главен маркетинг директор, отговорен за разпознаваемостта на марката и нейния Swoosh по целия свят.

Хофман се оттегля от Nike през 2020 г. Fast Company, Business Insider и AdAge го посочват като един от водещите творчески умове в света.

Неприлаган досега проницателен метод, чрез който ще отключите творческата енергия във вашите екипи. Разработил съм го по време на моя професионален път в Nike. – Грег Хофман

Брилянтно… Задължително четиво за всеки маркетолог, творчески специалист и изобщо за всеки, който се занимава с бизнес. - Нир Еял

Марката не е лого, марката е история. В този едновременно пътеводител и мемоар Грег ни разкрива как отдадеността на творческа практика може да направи всяка история по-добра. - Сет Годин

Автентичен разказ за един човек и един бизнес, които никога не са се опитвали да подражават на нечия чужда идея „какво е готино“ – защото и той, и Nike сами по себе си са определение за това. - Рори Съдърланд

Завладяващ и задълбочен поглед към създаването на някои от най-емблематичните примери за маркетинг и брандинг в историята. - Брус Дейсли

Изпълнена със забележителни истории… Ще помогне на маркетинг специалистите, графичните дизайнери и творците да се свържат със своите аудитории както никога преди. - Джона Бъргър, автор на Заразително и Катализаторът

Креативност

Това е ракетното гориво, което захранва най-готиния бранд на планетата, като гарантира, че рекламните кампании на Nike се свързват с най-дълбоките емоции на потребителите по света.

Креативност

Това е провалът на безброй компании всяка година – липсата на креативност води до изтъркани идеи, предсказуем брандинг и отегчени потребители.

Креативност

Това е умение, което може да бъде усвоено както всяко друго.

Това е най-доброто ръководство за разгръщане на креативността във всеки екип, като на свой ред поражда дълбока промяна във вас и във вашата компания.

Джейк Хъмфри, автор на подкаста High Performance

Информация за продукта

Локус Пъблишинг
9789547833722

Информационен лист

Височина
21 см.
Ширина
14 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
435 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация