• Нов

Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма

20,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Никола Вангелов

Издателство: УИ "Св. Климент Охридски"

Година на издаване: 2024 г.

Издание: меки корици 

Брой страници: 200

Тегло: 300 гр.

Categories:

Описание

В книгата „Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма“ са анализирани примери за упоменатите комуникации, като е поставен акцент върху дигиталната реклама. Разгледани са няколко социални мрежи и възможностите, които употребата им предлага, за да се задоволят постоянно нарастващите изисквания на потребителите на техните услуги или туристите. Всеки от т.нар. стейкхолдъри в тази верига – транспорт, настаняване, заведения за хранене и развлечения и т.н., е редно да се съобразява с променящите се условия в динамиката на сектора и да предлага интерактивни и запомнящи се изживявания. Това е възможно чрез дигиталните технологии, които предлагат най-разнообразни начини за комуникация и функционалности.

Информация за продукта

9789540759692

Информационен лист

Височина
21 см.
Ширина
14 см.
Тегло
300 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Нов акаунт-регистрация