Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма
Автор: Никола Вангелов
Издателство: УИ "Св. Климент Охридски"
Година на издаване: 2024 г.
Издание: меки корици
Брой страници: 200
Тегло: 300 гр.
Описание
В книгата „Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма“ са анализирани примери за упоменатите комуникации, като е поставен акцент върху дигиталната реклама. Разгледани са няколко социални мрежи и възможностите, които употребата им предлага, за да се задоволят постоянно нарастващите изисквания на потребителите на техните услуги или туристите. Всеки от т.нар. стейкхолдъри в тази верига – транспорт, настаняване, заведения за хранене и развлечения и т.н., е редно да се съобразява с променящите се условия в динамиката на сектора и да предлага интерактивни и запомнящи се изживявания. Това е възможно чрез дигиталните технологии, които предлагат най-разнообразни начини за комуникация и функционалности.