Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Тест за диагностика на грамотността (четене с разбиране)
Тест за диагностика на грамотността (четене с разбиране)
Автори: Георги Бижков, Фелиянка Стоянова, Емилия Евгениева
Брой страници: 96
Корици: меки
Размери: 21х28.50 см
Тегло: 100 гр
Продуктът временно не е наличен!
Описание
В книгата се предлага Тест за диагностика на грамотността (четене с разбиране) на учениците в края на 4. клас. Тестът е разработен в резултат на голямо международно изследване, в което участват 35 страни от целия свят, включително и България. Предлаганият български вариант на теста е съобразен със съвременните международни образователни стандарти по отношение на грамотността и обучението по четене. Тестът може да се използва при провеждане на национални оценъчни и диагностични изследвания при завършването на началния етап на образование, тъй като е апробиран и стандартизиран в достатъчно голяма представителна извадка в България.
Книгата съдържа три взаимно свързани части:
Теоретично описание на идеята и методологически основи на грамотността и нейната диагностика.
Общо описание на теста и указания за неговото провеждане.
Инструментариум към теста.
С цел по-удобна работа с теста необходимите материали за учениците са публикувани като цветни приложения. В приложенията е даден и ключ на верните отговори.
Книгата е предназначена за учители, директори, педагогически съветници, психолози и други специалисти, които се занимават с проблемите на диагностиката на грамотността в начална училищна възраст. Тя е особено полезна и за студентите от педагогическите специалности, които ще могат да ползват интересните изследователски данни и идеи.
Авторите са преподаватели във Факултета за начална и предучилищна педагогика на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“. Ръководител на авторския колектив е проф. д-р Георги Бижков – изявен изследовател в областта на педагогическата диагностика, автор на редица известни и авторитетни публикации по педагогика.
Настоящото издание е одобрено от МОН и е съвместимо с учебната програма за 2013/2014 г.