Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Инструменти за социални мрежи
Инструменти за социалните мрежи.
Маркетинг в епохата на Web 2.0
Автор: Жюстин Томс; Камелия Георгиева
Брой страници: 434
Корици: меки
Размери: 23.15.5 см
Описание
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Интересувате се от онлайн маркетинг? Препоръчваме книгите:
"Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката"
"В крак с онлайн маркетинга"