Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Подвеждащата реклама
Подвеждащата реклама
Автор: Милен Иванов
Година на издаване: 2007
Брой страници: 158
Корици: меки
Размери: 16.5х23 см
Описание
Тази книга би била успешна, ако помогне на хората да разпознават подвеждащата рекламна комуникация и да се пазят от продукти боклуци.
Лъжливата реклама е съществена част от всекидневието ни. Не забравяйте, че всъщност, колкото и "топли" да са рекламните съобщения, те не винаги гарантират вашата удовлетвореност.
Гарантирани са единствено приходите на компанията, често без оглед на потребителските нужди и желания.
В редица случаи компаниите използват подвеждащата реклама като част от своите интегрирани маркетингови комуникации. Целта е заблуждаване на потребителите относно негативните характеристики на продукти, които се представят на масовия потребител като "изключителни", "полезни" и т.н.
Понякога корпорациите просто преувеличават положителното, за да утвърдят "доказани качества" и имиджа си на загрижени пазители на обществените потребности.
Терминът "подвеждаща реклама" се използва и за масова комуникация, която е предназначена да заблуди и "замъгли" общественото мнение, да го моделира спрямо определени интереси. Такива могат да бъдат развитието на политическа сила, кауза, идея, корпорация, марка, продукт.
Препоръчваме и книгата:
"Контекстна реклама - основи, тайни, трикове"
"Копирайтинг - Съставяне на рекламни и PR текстове"
"Краят на рекламата, каквато я познаваме"