Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Какво е маркетинг?
Какво е маркетинг?
Harvard Business School Press
Година на издаване: 2010
Брой страници: 192
Корици: меки
Размери: 16.5х23 см
Описание
Книгата „Какво е маркетинг?" осигурява основите, върху които да започне изграждането на маркетингови умения и познания, необходими в огромното многообразие от ситуации.
Тя е за всеки, чиито професионални интереси са свързани с определянето и изпълнението на стратегиите на една организация. Предоставя ценна историческа информация за разбирането на бизнеса и конкуренцията от маркетингова гледна точка, като това я прави полезна за формални и неформални образователни инициативи, включително и за обучение на работното място.
Съдържанието на „Какво е маркетинг?" (под редакцията на проф. Алвин Силк) съответства на учебната програма по маркетинг за магистърска степен по бизнес администрация Harvard Business School.
Препоръчваме още книги по темата:
"Директен и дигитален маркетинг на здравия разум"
"Университетът Тръмп: Маркетинг 101"
"Лилавата крава"
Съдържание:
анализ на маркетинговите възможности
изготвяне на маркетингови стратегии
пазарна сегментация и целеви пазар
продуктова политика
оптимално ценообразуване
изпълнение на маркетингови стратегии
управление на клиентите
управление на продажбите