Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Професионален дизайн на бизнес материали
Професионален дизайн на бизнес материали
Автор: Джон Макуейд
Издател: СофтПрес
Година на издаване: 2007
Брой страници: 216
Корици: меки
Размери: 16.5х23.5 см
Тегло: 540 грама
Описание
Списанието Before & After от години превръща сложното в просто. Претоварените с работа професионалисти започнаха да търсят съвети от неговия основател, издател и главен говорител Джон Макуейд, благодарение на елегантните му, но съдържателни насоки за графичния дизайн – още когато терминът „настолно публикуване” се появи за пръв път. В своята втора книга Макуейд разглежда основни дизайнерски въпроси при създаването на ориентирани към бизнеса печатни материали като лога, запазени марки, фирмени бланки, бюлетини, диаграми и графики, карти и рекламни материали.
Всяка глава представя – с приятелския тон на Макуейд – упражнения и примери, които показват как прости изменения в графичния облик могат да открият пред света истинските качества на вашия бизнес. Това не са решения от типа „сваляне на звезди от небето”: ще получите стотици рационални идеи, които са съобразени с вашето време, бюджет и ресурси. Научете как да превърнете добри идеи в още по-добри и да направите всичко по-бързо, отколкото сте си представяли.
Следвайки примерите от типа „как се прави това”, ще научите как да:
• Превърнете един бюлетин в нещо, което непременно се прочита
• Смесвате и съгласувате шрифтове със стилове
• Създавате и поддържате система за корпоративна идентичност
• Създавате убедителни материали за продажби
• Чертаете карти, които довеждат клиентите до вратата ви
• Комбинирате думи, рисунки и фотографии като професионалист
• Ползвате бялото (празното) пространство за максимален ефект
Дизайнерът, преподавателят и авторът Джон Макуейд е на предния фронт на графичния дизайн и настолната издателска дейност от няколко десетилетия. След като първи изпробва бета-версията на настолната издателска програма Aldus PageMaker, той основа първата компания за настолна издателска дейност – PageLab, за да се възползва от предимствата на новите средства. Заедно с жена си Гея Макуейд, той основа отлично приетото списание Before & After (Преди и След) - дългогодишен любим източник на познания за графичните дизайнери. Наскоро Макуейд издаде и първата си книга – дайджест по материали от списанието: Before & After Page Design (Порфесионален дизайн на печатни материали). Тя бе наскоро преведена и издадена на български от СофтПрес, 2007.
Съдържание:
Бюлетини
Хванете погледа на минувача
Вашият бюлетин показва ли се на публично място? Ето шест прости начина да подобрите неговата привлекателност.
Какви шрифтове са най-добри за основния текст?
Как да изберете, настроите и разположите лесно четим текст
Проектиране на красив бюлетин, без украшения
Тази силна структура представя съдържанието добре и е подходяща за печат в офиса
Клиника за бюлетини
Анализът елемент по елемент разкрива техники, полезни за всяка работа.
Комбинации от шрифтове
Кои шрифтове са съвместими? Ето как се смесват и съчетават.
Главата и раменете над всичко
Проектирайте бюлетин, който е висок и елегантен. Автор: Чък Грийн
Ярък бюлетин поставя всичко на сцената!
Визуално привлекателен и лесно четим, този необикновен бюлетин е направен от карета
Активирайте това бяло пространство!
Нямате картинки? Никакъв проблем! Бялото пространство може да е най-добрият ви приятел.
Разреждане на претъпкан с текст бюлетин
Ето как с достатъчно бяло пространство и явни визуални контрасти можете да свържете статиите с читателя.
Фирмени канцеларски материали
Десетки документи? Направете ги с еднакъв облик
Обликът на вашите документи трябва да казва – това сме ние. Ето как можете да унифицирате вашия образ и да опростите работата си.
Бърз контакт с лично присъствие
Лична нотка при деловите контакти. От Чък Грийн
Фирмени канцеларски материали
Неизменност, моля!
Записване на идеи върху хартия
Бързо – преди да сте забравили! От Чък Грийн
Лога и графичен облик
Какво прави едно лого добро?
Най-успешните лога имат сходни ценностни характеристики. Ето някои от най-важните.
Хайде да проектираме лога!
Ето как можете да превърнете малките симпатични дингбати в отлични лога и да ги поставите във фирмени канцеларски материали
Как се прави буквена марка (lettermark)
Създайте стилно, компактно лого чрез комбиниране на изображение с инициалите на компанията ви
Как се прави словесна марка (wordmark)
Словесната марка е лого без графика и е трудно да се повярва, че е толкова лесна!
Открийте логото във вашето име
Във вашето име се крие лого – намирането му е просто като едно-две-три!
Проектирайте име
Ето как можете да създадете добър облик от нищо – просто едно име върху фигура – но има и тайна.
Монограмното лого говори за характер
Шрифт, цвят и капка художествен усет казват много за вашата компания
Създайте своя собствена лигатура
Компании от всякакъв вид изписват имената си със свързани букви
Танго на текст и графика
Вие ги купувате поотделно, но текстът и графичните изображения са двете страни на една монета – изкуство е да ги съчетаете. Ето как са свързани те.
Весело лого с много изображения
Не можете да изберете една от тези перфектни графики? Тази изненадваща техника ползва всичките!
Материали за продажби и формуляри
Насоки за добра структура
Основните правила могат да подобрят дори скучни формуляри
Проектиране на талони с фотографии
Блестящи и компактни, талоните с фотографии въздействат като цяла страница, но за част от цената.
Съберете отличен каталог
Квадратни съчетаеми модули могат да съставят красиви, добре организирани страници, когато много бързате. От Чък Грийн
Рекламно-информационен букмаркер
Една рецепта за елегантни продажби. От Чък Грийн
Как се правят отлични визуални инструкции за потребителя
Имате нещо за демонстриране или поясняване? Не говорете –покажете го!
Как се проектира реклама за Жълти страници
Направете така, че прелистващите пръсти да се спират първо на вашата страница
Диаграми, отчети, календари и карти
Доведете света до своята врата
Перфектна карта за местоположение води читателя където трябва, без да каже дума
Календарна лента за месеци и дни
Отлични за вашето бюро, монитор или стена
Създайте карта от думи
Доведете клиентите до вашата врата само с няколко думи. От Чък Грийн
Какво има в сърцевината на една диаграма?
Една добра диаграма комуникира бързо. Ето как се прави.
Как да проектирате бизнес отчет
Ключ за успех: организация и добро чувство за стил.
Приложение 1
Приложение 2
Приложение 3
Азбучен указател