Закони на UX. Разбиране на психологията на потребителя за създаване на по-добри продукти и услуги

27,95 лв.
С вкл. данък

Автор: Джон Яблонски

Издателство: Асеневци

Година на издаване: 2024 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 174

Тегло: 274 гр.

Описание

„Закони на UX“ ще ви покаже как да прилагате ключови принципи от психологията в своите проекти. Използвайки няколко важни правила, ще създавате продукти и потребителски преживявания, които потребителите ще използват с лекота и удоволствие.

Станете по-добър дизайнер, научавайки:

Как психологията се свързва с новите технологии като изкуствения интелект и пространствените изчисления.;

Най-приложимите за дизайнери принципи от психологията.;

Как тези принципи от психологията са свързани с UX евристиката.;

Предвидими модели, включващи Закон на Фитс, Закон на Якоб и Закон на Хик.;

Морални последици от използването на психология в дизайна.;

Практическа рамка за налагането на принципите от психологията върху вашия дизайнерски процес.

Информация за продукта

9786192660345

Информационен лист

Височина
23 см.
Ширина
16 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
274 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация