Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Стратегически карти
Автор: Робърт Каплан, Дейвид Нортън
Издателство: Класика и стил
Година на издаване: 2006 г.
Издание: твърди корици
Брой страници: 466
Тегло: 913 гр.
Описание
Днес мениджърите от всички сектори на икономиката и от целия свят са изправени пред двойно предизвикателство: как да мобилизират човешкия си капитал и информационни ресурси и как да трансформират организациите си по посока на нови стратегии в съответствие с високите изисквания на своите информирани и взискателни клиенти. Компаниите като цяло отговорят на това предизвикателство, като формулират нови стратегии и се пренасочват – чрез деклариране на нови вдъхновяващи мисии и концепции – към предоставяне на увеличена стойност на своите клиенти и партньори. Но сериозният проблем, с който се сблъскват всички организации, остава неспособността им да реализират успешно новите си стратегии.
Стратегическата карта е модел, адаптиран към конкретната стратегия на дадена организация, който описва как нематериалните активи генерират подобрения в ефективността на вътрешните процеси на организацията, които имат решаващата роля за създаване на стойност за клиентите, акционерите и обществото. Читателите могат да се запознаят с приложението на стратегическата карта като средство за синхронизиране на нематериалните активи със стратегическите теми
Информация за продукта
Информационен лист
- Височина
- 24 см.
- Ширина
- 17 см.
- Дебелина
- 2 см.
- Тегло
- 913 гр.