Стратегически карти

29,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Робърт Каплан, Дейвид Нортън

Издателство: Класика и стил

Година на издаване: 2006 г.

Издание: твърди корици

Брой страници: 466

Тегло: 913 гр.

Описание

Днес мениджърите от всички сектори на икономиката и от целия свят са изправени пред двойно предизвикателство: как да мобилизират човешкия си капитал и информационни ресурси и как да трансформират организациите си по посока на нови стратегии в съответствие с високите изисквания на своите информирани и взискателни клиенти. Компаниите като цяло отговорят на това предизвикателство, като формулират нови стратегии и се пренасочват – чрез деклариране на нови вдъхновяващи мисии и концепции – към предоставяне на увеличена стойност на своите клиенти и партньори. Но сериозният проблем, с който се сблъскват всички организации, остава неспособността им да реализират успешно новите си стратегии.

Стратегическата карта е модел, адаптиран към конкретната стратегия на дадена организация, който описва как нематериалните активи генерират подобрения в ефективността на вътрешните процеси на организацията, които имат решаващата роля за създаване на стойност за клиентите, акционерите и обществото. Читателите могат да се запознаят с приложението на стратегическата карта като средство за синхронизиране на нематериалните активи със стратегическите теми

Информация за продукта

Класика и стил
9543270244

Информационен лист

Височина
24 см.
Ширина
17 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
913 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация