• Нов

Стратегическо управление на туризма

21,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Михаил Михайлов

Издателство: Нов български университет

Година на издаване: 2016 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 312 

Тегло: 637 гр.

Описание

Трето допълнено и преработено издание.

Туризмът е структуроопределящ сектор в икономиката на страната. Неговото оптимално развитие и ефективно функциониране зависи преди всичко от добрия мениджмънт. Всяко развиващо се и стремящо се към благоденствие общество се нуждае от добри мениджъри. Липсата на стратегическо мислене, неумението да се поставят постижими дългосрочни цели са сред основните причини за неефективното управление на туризма. В рамките на теорията на управлението е разработена специална научна и учебна дисциплина, обхващаща структурата и процеса на стратегическото управление, приложима за системата на туризма. Този процес се състои от последователност от дейности, които започват с визията, която имат субектите на управление за бъдещето на системата, минават през мисията и процеса на целеполагане и завършват със стратегиите, чрез които се реализира развитието. Разработването на стратегия включва вземането на решения, управленската информация и организационните структури на управление и завършва с мониторинг, оценка и контрол, чрез които се осъществява обратната връзка към субектите на управление.

Доцент Михаил Михайлов е преподавател в департамент "Бизнес администрация" на Нов български университет. Научната му дейност е в областта на стратегическото управление и устойчивото развитие. Преподава курсовете "Мениджмънт", "Стратегическо управление", "Устойчиво развитие на туризма" и "Международен алтернативен туризъм" в магистърски програми от редовното и дистанционното обучение на университета.

Информация за продукта

9789545358777

Информационен лист

Височина
23 см.
Ширина
16 см.
Тегло
637 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация