Вход за съществуващ акаунт Влезте в акаунта си
Нулиране на парола
Нов акаунт-регистрация
Никой не разбира от маркетинг (твърда корица)
Автор: Диана Стоянова
Издателство: Агенция Вила
Година на издаване: 2023 г.
Издание: твърди корици
Брой страници: 190
Тегло: 373 гр.
Описание
Казвам се Диана – художник и режисьор по образование, маркетолог по призвание. Вече 12 години се занимавам с маркетинг. През това време открих, че много бизнеси не се разбират добре с рекламните си агенции. Открих също, че маркетинговият процес е в голяма степен погрешно разбиран или изобщо неразбран. Както и че има нужда от приложимо четиво, което да помага на предприемачите и студентите, режисьорите и артистите, и въобще на всеки, който иска да разпространи продукта или услугата си.
Така се роди идеята за книга, която да е на достъпен език, с много примери от практиката, даваща общи насоки що е то модерен маркетинг, без да влиза в много терминология и без да има статут на учебник или „библия“ в областта.
Една полезна, красива, лесна за четене и приложение маркетинг книга.
Надявам се това четиво да допринесе бизнеса в страната да стане малко по-ангажиран с качеството на услугите, които предлага, а пазарът – малко по-добре организиран спрямо нуждите на аудиторията и клиентите си.
А оттам и хората да станат по-щастливи с нивото на услугите, които получават. Знам, че звучи утопично, но както казва Уолт Дисни, „Ако можем да си го представим, значи можем да го направим“.
Приятно четене.