ПР през XXI век: Пътеводител за специалисти по маркетинг

25,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Томас Л.Харис, Патрисия Т.Уолън

Издателство: Нов български университет

Година на издаване: 2009 г.

Издание: меки корици

Брой страници: 294

Тегло: 572 гр.

Описание

Феноменалният маркетингов успех на толкова разнообразни продукти като iPod на Apple, книгите за Хари Потър, Prius на Toyota, Playstation 2 на Sony, филмите "Междузвездни войни", ботокса и виаграта имаше едно общо нещо. Те всички бяха ръководени от Пъблик Рилейшънс. Рекламата беше използвана по-късно, но само за да поддържа марките, които ПР направи успешни. След като чрез традиционната реклама вече не може да се постигне предишната ефективност, специалистите по маркетинг се обръщат към ПР, за да създадат интерес към продуктите си. През 21 век, ПР е приел съществена роля в маркетинга на стоки и услуги, институции и индивиди, правителства и неправителствени организации. Маркетинговият ПР се движи към етап на стремглаво развитие, защото компаниите все повече осъзнават, че масовата реклама, особено радио и телевизионната, е твърде скъпа и неефективна. Тази книга доставя инструментите, които ще помогнат на маркетинговите специалисти в правенето на успешни стратегии и тактики, в ефективното привличане вниманието на целевите публики, в комуникирането на предимствата на продуктите, в мотивирането на потребителите и в подобряването на кампаниите, насочени към бизнес клиентите.

Автори на книгата са Томас Л. Харис и Патрисия Т. Уолън. Томас Л. Харис вече е познат на българския пазар с книгата си "Добавената стойност на Пъблик Рилейшънс".

Информация за продукта

Рой Комюникейшън
9549335127

Информационен лист

Височина
24 см.
Ширина
15 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
572 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация