Влиянието. Психология на убеждаването/ Второ издание

24,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Робърт Чалдини

Година на издаване: 2022 г

Брой страници: 272

Корици: твърди

Тегло: 621 гр

Размери: 16,8/24 см

Описание

Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението на нейния успех следва да се търси другаде – в огромната практическа значимост на разкритите в нея принципи (затова и въз основа на нея са написани десетки други книги).

Всеки ден всеки от нас е в ролята на убеждаващ някого да вземе някакво решение (в личния живот или в професионалната си дейност) или сам е подложен на опити да му бъде оказано влияние. Нас ни атакуват не само от телевизията с реклами или с предложения и презентации в дома ни, ами буквално на всеки ъгъл някой невинно ни подава листче, картичка, разказва ни някаква съчинена история и се стреми да облекчи портфейла ни. Хората, които го правят, може и да не са чели точно тази книга, но са обучени да използват описаните в нея механизми. Жертвите им обаче обикновено не само не ги знаят, но дори и не ги подозират. Затова авторът непрекъснато ни учи как да се защитаваме от тези манипулации.

Разбира се, милионният тираж не се дължи само на това – тя може да се ползва и като настолна книга от онези, които използват чуждите несъзнавани реакции за свои цели, с подробно описаните в нея шест основни механизма, които карат човека да действа като автомат, без да мисли.

Оттук и огромната значимост за бизнеса – навсякъде където трябва да се продават стоки или застраховки, да се убеждават клиенти, да се водят преговори, да се разработват рекламни или PR-кампании, маркетингови стратегии и т.н.

Не на последно място тя си остава и най-важната книга по психология на убеждаването, съответно едно от най-добрите учебни помагала (с петнайсет преиздания) по социална психология, конфликтология и мениджмънт.

Информация за продукта

9786190110798

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация