• Нов

Направлявай избора им

21,99 лв.
С вкл. данък

Автор: Ричард Шотън

Издателство: Асеневци

Година на издаване: 2023 г.

Издание: меки корици 

Брой страници: 230

Тегло: 300 гр.

Описание

Какво води потребителите към решението за покупка? Основавайки се на поведенческата наука, Ричард Шотън ни учи какво превръща потребителя в клиент. В Направлявай избора им са включени 25 от най-разпространените поведенчески склонности, които водят хората при вземане на решения. Научавайки ги, ще можете да ги прилагате в рекламните си кампании или при създаването на нов продукт. Събраната информация е въз основа на реални случаи, изследвания и открития на световни учени, като нобеловите лауреати Даниел Канеман и Хърбърт Саймън и психолозите Елиът Аронсън и Леон Фестингер.


В книгата авторът включва и своя безценен над двайсетгодишен опит в маркетинга. Книга, задължителна за рекламисти, предприемачи, психолози и всички, които искат да научат защо купуваме. Бъдете стъпка пред другите. Опознайте аудиторията си така, както правят най-големите компании в света.


Ричард Шотън работи в маркетинг сферата двайсет години, а след това основава Astroten. Компанията му помага на клиенти като Google, Facebook, и Sky да приложат знанията на поведенческата наука в своите рекламни кампании. Направлявай избора им печели награда за най-добра маркетинг книга на Business Book Awards 2019, бестселър е в Amazon и е преведена на 12 езика.

Информация за продукта

9786192660178

Информационен лист

Височина
20 см.
Ширина
13 см.
Дебелина
2 см.
Тегло
300 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация