• Нов

Маркетинг в социалните медии For Dummies

27,00 лв.
С вкл. данък

Автор: Шив Сингх, Стефани Даймънд

Издателство: АлексСофт

Година на издаване: 2021 г.

Издание: меки корици 

Брой страници: 504

Тегло: 810 гр.

Описание

С разговори си пробийте път към успех в продажбите!

Вие сте независими предприемачи? Или работите в маркетинга? Бихте ли искали? Тогава способността да използвате умело маркетинга в социалните медии е задължителна.

В тази книга двама експерти по тази тема споделят своите познания на лесни за разбиране парчета, като ви помагат да откриете как да се придвижвате в непрекъснато променящото се игрище на социалните медии.

Разпознайте ролята на инфлуенсърите, изберете правилните канали за разпространение, станете убеждаващи, създайте и се грижете за съдържание, научете се да бъдете гъвкави, и вижте как социалните медии се комбинират с другите ви инструменти за маркетинг.

В книгата ще:

подберете най-подходящите за вас канали;

научете най-новите тенденции;

планирайте и управлявайте кампания;

разработете собствен глас;

оценете успеха на кампанията си;

проследявайте клиентите си;

помогнете на клиентите си да ви представят;

избягвайте обичайни капани.

Шив Сингх е главен специалист по маркетинг в Eargo Inc. Преди това е бил SVP по маркетинг във Visa Inc., а преди това е бил Глобален ръководител по дигитализация в PepsyCo Beverages. Той е водещ глас в маркетинга в социалните медии.

Стефани Даймънд е президент на Digital Media Works, фирма, предлагаща е-търговия и помощ в брандинга за бизнеса. Тя също така е автор на Content Marketing Strategies For Dummies.

Информация за продукта

9789546564146

Информационен лист

Височина
24 см.
Ширина
17 см.
Тегло
810 гр.

Специфични справки

ОТЗИВИ И МНЕНИЯ

Свързани продукти (56)

Нов акаунт-регистрация